Hoeveel Calorieen zitten er per 100 gram in Multikorn afbak broodjes?

ik heb het google al af gespit en kan nergens vinden hoeveel calorieen er per 100 gram in Multikorn afbak broodjes zit? weet iemand dat toevallig graag hoor ik van u?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

In een snee meergranenbrood van 35 gram zitten om en nabij (zo precies gaat dat nooit met verse producten) 75 calorieën. In 100 gram is dat dus ongeveer het drievoudige ; ca. 225 calorieën.

Voor een broodje - net iets onder de 50 gram- moet je rekenen op om en nabij de 130 calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op het etiket vind je een voedingswaardedeclaratie. Daar moet je de hoeveelheid Calorieen op kunnen terugvinden.
Dat neemt alle twijfel weg.