wie weet waar je terrines kan kopen of bestellen

Ik werk in de Horeca en het valt me op dat restaurants vaak dezelfde soort gietvormen hebben voor parfaits en bavaroise' en dergelijke. Dus ik vroeg me af: weet iemand waar je verschillende vormen terrines kan kopen of misschien een leuke site. En weet iemand misschien hoe terrine zich in het engels laat vertalen. bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bij alle winkels met huishoudelijke artikelen: Blokker, Marskramer, Bijenkorf, Hema, V&D, Xenos, ...
Te veel om op te noemen.
Op www.mijnwoordenboek.nl kan je woorden in allerlei talen vertalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens bij Sligro, daar hebben ze heel veel keuze voor in de keuken en het restaurant!

Uiteraard kan je ook andere Groothandels proberen maar de Sligro is een Horeca groothandel.

Succes!

Toegevoegd na 30 minuten:
Je kan natuurlijk ook een ouderwets cake-blik gebruiken. Die worden ook meer dan eens voor een pate of een bavarois gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het Kookpunt in Rotterdam het niet heeft, bestaat het niet.
paulus811