De meest nabijgelegen C1000 is in Aardenburg (Zeeuws Vlaanderen) Op onderstaande link zie je, als je hebt ingezoomd de C1000 vestigingen met openingstijden.
http://www.openingstijden.nl/C1000/

Toegevoegd na 6 minuten:
Dichtsbijzijnde AH is Sas van Gent. Dit antwoord is reeds gegeven. Hierbij de link
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
walter
12 jaar geleden
+1 voor de correcte C1000 :-) Die ik noemde, is een stuk verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi speurwerk TX +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt iedereen voor de reacties, maar heb deze gekozen als beste antwoord, omdat dit antwoord volledig en blijkbaar ook het correcte antwoord is.

Andere antwoorden (2)

Het meest dichtbij AH: Wilhelminalaan 9, Sas Van Gent
Anders: C1000 Tanghe, Langestraat 2 Hoek.

Ik zou het wel even nakijken voor de zekerheid.
12 jaar geleden
walter
12 jaar geleden
Wat TegenXinnig zegt is juist. Die is dichtbij dan die ik noemde.
in t nevels : osge van nevle komt es den dichtsten c-duust in t Sas-Van-Gent. 't Es tgemakkelijkst osge langst landegem, mirntre en tons Lovendegem goat, tons den Industrieweg Wondelgem teinde en an Zelzoadebruu noar links goat, twiede stroatsen lnks voor dadde aan t rond punt zijt in t Sas-van-Gent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
+1 prachtig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx voor de +1 :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi voor de taalliefhebbers!
Van mij ook een plus!