lakerol... hoe kan ik aan deze overheerlijke suikervrije keelpastilles komen?

Ik vind de lakerol suikervrije keelpastilles erg lekker en het voordeel vind ik dat ze kcal arm zijn, in sommige supermarkten zijn de variaties salmiak en eucalyptus wel te krijgen, en de xenos had een korte tijd de smaak cupa fruits (nu niet meer :( )maar er zijn zoveel andere variaties... maar hoe kom ik hieraan?
ik heb leaf de nederlandse producent al gemailt, maar helaas zonder resultaat.

bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben ze die niet meer in zo ongeveer alle smaken bij Ikea ? Daar kwamen ze oorspronkelijk volgens mij ook vandaan.....

Antwoorden (7)

Probeer het eens bij de jumbo of apothekers. Of drogiserij zoals kruitvat/etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan eens proberen over de grens, Carrefour, Delhaize, Colruyt.
Ik sta soms verbaasd wat ik allemaal in Nederlandse supermarkten vindt. Zelfde merken, toch met andere smaken.

Toegevoegd na 1 uur:
In Belgie heb je andere keuze dan in Nederland, maar in Zweden de meeste keuze

Toegevoegd na 1 uur:
In België zijn er zes smaken: Eucalyptus, Cupa Fruits, Blue Fruits, Yuzo Fruits, Kiwi Passion en Golden Grapefruit. In Nederland zitten er zes andere smaken in het assortiment: Salmiak, Eucalyptus, Blue Fruits, Sweet Black, Kiwi Passion en Cactus. Snoepfabrikant Leaf is de producent van deze pastilles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij de Ikea food market, daar hebben ze vaak andere soorten van deze Zweedse snoepjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nederdropje.blogspot.com/2009/10/zwartwit-fortuin.html

De rollen zwart/wit van de firma 'Fortuin" zijn de perfecte vervanger. Ze hadden ze laatst hier bij AH. 3 rollen in één verpakking en ze smaken precies hetzelfde.
Ik heb ze zelf uitgeprobeerd en proefde geen verschil.
De C1000 heeft ze ook.
amc
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Zijn die dan ook suikervrij? Volgens mij niet...
Bij ons hebben ze deze gewoon bij de kruidvat! Ook bij verschillende tankstations worden deze verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze bij Trekpleister kopen, ze zijn nog volop verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden ook verkocht bij de winkel Tiger.dk in Utrecht, daar heb ik ze gekocht. Waren een stuk of 3 smaken.

Tiger.dk heeft ook filialen in Almere, Nijmegen en Arnhem, maar weet niet of ze hetzelfde assortiment hebben.