Mag ik alleen werken in een café Bar? Zonder andere collegas

Sta als enige werknemer bardiensten te draaien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat hangt ervan af hoe oud je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je doelt waarschijnlijk op arboregels dat je niet alleen in een bedrijf aanwezig mag zijn, maar ik weet niet of dat in de horeca geldt, of alleen in onveilige (fabrieks) omgevingen.

Antwoorden (1)

ja dat mag zolang het niet zo druk is dat je het niet meer aankan. Je bent niet de enige die in een kleine bar alleen achter de tap staat.