Op telsell hebben ze het over een afslankdrankje met artichok hart erin, werkt dit echt of is het maar weer een geldkloperij verhaal?

Ik hoor vaak negatieve verhalen over telsell en wil weten of het in dit geval ook weer zo is, iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Natuurlijk is dit geldklopperij. Het werkt lang niet zo als het filmpje beweerd.
Mocht je er wel van afvallen kan ik me niet voorstellen dat het gezond is om op deze manier af te vallen.

Gewoon verantwoord dieeten dat is veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ervaring...en hoe!!!
niet kopen, het werkt niet!
het enige wat dunner word is je portemonnee..
als je zo graag wil afvallen gebruik dat geld voor verse groenten en beweeg veel..dat is stukken goedkoper...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afslankpillen en drankjes werken alleen in combinatie met sport, als je het zonder sport en aangepast dieet volgt werkt het helemaal niet al beweren ze dat wel....dat is alleen kopers trekken inderdaad.

Je kan dus beter dit geld gelijk aan een mooi sportapparaat uitgeven, bij Tell-sell hebben ze wel goedkoop hele goeie, zo heb ik daar ooit de lateral thight trainer vandaan en was daarmee in 3 maanden tijd 20 kilo kwijt ( was ook wel iets te enthousiast), maar het werkte wel (en zonder afslanktabletten)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik eet ook wel eens artisjokken, maar ben daar nog nooit van afgevallen! Ze waren gewoon van de groenteboer en niet van tellsell, misschien dat het scheelt, maar toch zou ik zeggen, begin er niet aan!
Als je met alle geweld je geld kwijt wilt, geef dan maar een seintje, dan geef ik je mijn rekeningnummer wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Leuk
Water drinken, gewoon uit de kraan, gewoon lame van die 0.5L-flesjes vullen en op je bureau zetten. Is wennen, als je uit een frisdrank way of life komt, maar 't is mij ook gelukt, en dat scheelde na een tijdje gewoon 10 kilo, permanent!

Frisdrank niet drinken.

Fruitsapjes enigszins met mate nuttigen (fruitsuikers zijn ook suikers) en niet bovenop 't fruit wat je sowieso al zou moeten nuttigen.

Maak 'ns een ommetje van een half uur.

Buiten al het genoemde, bedenk je 't volgende: De ziektenkosten exploderen zowat, er is een enorme lading overgewicht in Nederland (en vergeet de VS niet!), en huisartsen zien 't met lede ogen toe (dieetinstellingen vinden 't echter prachtig, al die klanten). De hoeveelheid ziektes die hierop volgt explodeert ook zowat.

Als er nou echt een wondermiddeltje zou bestaan waarmee mensen flink af kunnen vallen, dan zou dat hét nieuws van de eeuw zijn, de aanslagen van 9/11 zijn dan in 1x peanuts. Dan staan huisartsen in de rij om jou dat wondermiddeltje voor te schrijven, en de zorgverzekeraars geven je er nog een spaarkaart voor een speelgoedkermit bij cadeau. De voedingsindustrie zou 't bestanddeel van dat wondermiddeltje waarschijnlijk in al haar producten stoppen, zelfs in de chips en de mayo.

Vooralsnog heb ik dit wondermiddeltje nog niet langs zien komen op tv, ik heb ook nog geen signalen van de medische wereld en de zorgverzekeraar gezien dat zo'n middeltje binnenkort in aantocht is, alsmede heb ik nog geen producten in de schap zien liggen waar je van afvalt omdat ze een wonderbaarlijk elementje toegevoegd hebben.

Kortom, mijn voorzichtige conclusie is dat zulk een wondermiddeltje niet bestaat. Wat wél bestaat is een verkoper die ziet dat mensen niet meer helder en objectief nadenken, wanhopig zijn om af te vallen maar er geen moeite voor willen doen omdat ze hun frisdrank en chips niet willen missen. Nou ja.. dan blijven ze maar dik, de verkoper zal 't toch worst zijn allemaal, zo lang de kassa maar rinkelt.

Kortom, bij dit soort aanbiedingen moet je niet eens gaan nadenken over het product, je moet 't breder zien dan dat. Een écht wondermiddeltje komt echt wel op 't journaal, het nieuws, internet en alle kranten terecht.. voor de komende tien jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een product waardoor je vocht verliest. Dus permanente kilo's zijn het niet. Groene thee en goed water drinken in combinatie met het "alles door de helft" dieet en sporten is de beste manier om af te vallen.