Ik denk verse vis. Vis moet bij voorkeur gegeten worden op de dag van aankoop. een koelkast is namelijk niet zo geschikt om vis te bewaren. Bij voorkeur wordt vis bewaard bij ca. 0 graden. Eventueel is verse vis 2-3 dagen houdbaar door het in vershoudfolie te verpakken en te bedekken met een dikke laag ijsblokjes, maar wie doet dat?

Ook overgebleven vlees van de barbecue is snel bederfelijk. Dit moet je eigenlijk direct braden op de BBQ of in de pan en dan kan je het nog wel bewaren.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verse koemelk. Omwille van het niet-gepasteuriseerd zijn, wordt deze melk al vanaf de 2de dag zuur en onbruikbaar.