MIjn partner en ik eten allebei het zelfde. Toch stinken mijn scheten veel erger. Hoe kan dat?

t waren spruitjes.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappige vraag!

Het beste antwoord

Ha, ha, smakelijke vraag!
Maar ik denk dat het te maken heeft met de staat van je darmen, dat die van jou meer 'vervuild' zijn dan die van je partner.

Toegevoegd na 47 minuten:
PS: Het heeft ook nog te maken met de gevoeligheid van je darmen. Ik zelf bijvoorbeeld kan absoluut niet tegen uien, dan ga ik heel erg stinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hier hoef ik niets mee aan toe te voegen hahahaha

Andere antwoorden (4)

Een ieder heeft een verschillend metabolisme... En dan nog andere externe factoren voor een ieder...

Dus vergelijk niet, het is niet je schuld dat het anders ruikt, je kunt er niets aan doen...

Mijn ervaring in zaken aangaande dit soort zaken is, dat het metabolisme beter zijn werk doet als er minder ter vertering aangeboden wordt... Dus ik zou 10 dagen gaan vasten... Dan stopt het even en wordt het nauwkeuriger gewerkt in de vertering... Eet minder, als je teveel eet, dan overvoer je de vertering ook...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De weg die het voedsel door je lichaam aflegt is niet hetzelfde als die van je partner, er zit verschil in de snelheid, de afvalstoffen etc. En tja, vrouwen stinken nu eenmaal meer dan mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze antwoorden zijn allemaal waar, maar het komt ook door de bacteriën (micro organismen) in de darmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist... Andere darmflora is m.i. het enige correcte antwoord.
De geur heeft niet alleen met je voeding te maken.
Indien je erg zenuwachtig bent kunnen ze ook heel erg stinken ongeacht wat je gegeten hebt.
Het is een proces in je lichaam wat afhankelijk is van het voedsel maar ook van andere zaken.