Hoeveel oliebollen eet een Nederlander gemiddeld met de jaarwisseling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik 9 stuks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk gemiddeld 2. Aangezien je ''Nederlander'' neerzet, en niet ''oliebol etende Nederlander''. Er zijn veel Nederlanders die geen oliebollen eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels zit ik toch al wel op de 7 - maar dat is dan voor twee dagen he ? En dan ben ik het ook eigenlijk wel weer zat tot de volgende oudjaar.

Het beste antwoord

Een nederlander eet gemiddeld 5 oliebollen en 3 appelflappen met de jaarwisseling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gemiddeld durf ik niet te zeggen. Wij eten al jaren met de familie oliebollen en het record van mijn neef staat op 21 (!!) maar het gemiddelde van de familie is ongeveer 5. Dat is landelijk denk ik ook wel zo.