Oliebollen kan je prima invriezen, maar met het ontdooien worden ze vaak verprutst! Gewoon zonder te forceren op kamertemperatuur laten ontdooien, dus nooit in de magnetron! De oven voorverwarmen op 150 graden en dan de bollen er vijf minuutjes in. Zelfs het knapperige oliebollenhuidje komt weer terug.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja als ze afgekoeld zijn kunnen ze de vriezer. Je kan je zan wel 2 maanden in de vriezer bewaren. Maar ze worden er vaak niet lekkerder op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, maar altijd lekker opwarmen in de oven voor je ze eet en dan opeten voordat ze weer koud zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, oliebollen kun je invriezen, uit zichzelf laten ontdooien (2 uur van te voren). NIET ONTDOOIEN IN DE MAGNETRON! Vijf minuten opwarmen in een voorverwarmde oven op 160 graden.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.oliebollenbakkerij.com/