Hoe kun je het eten op een bord warm houden?

Wanneer ik eten serveer dan doe ik dat op warme borden welke ik heb opgewarmd in een oven. Maar na 10 minuten ofzo begint het eten al snel af te koelen. Hoe kun je dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Er zij speciale warmtelampen. Die kan je in je keuken boven de serveer balie hangen, waardoor het eten langer warm blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een isolerende ondergrond als een tafelkleed. En dien het eten compact op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
langer verwarmen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed isoleren door zilver folie of plastic folie er over te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan het ook in een warme oven laten staan dat isoleert erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan borden die 2 lagen hebben, en daar tussen in zit ruimte om heet water in te doen. Dit water blijft redelijk lang warm. Deze borden hebben vaak een deksel, waardoor het eten nog langer warm blijft. Op mijn vorige werkplek was het eten na 20 minuten nog redelijk warm.