Wat helpt tegen een overgeef smaak?

Ik heb ik me keel een brandend gevoel van het overgeven wat helpt daar tegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
32.8K

Het beste antwoord

Die overgeefsmaak wordt ook wel maagzuur genoemd. Dit kan je krijgen, doordat je maag het eten niet goed kan verteren. Om dit op te lossen, kan je water drinken of een glas met prik. Prik: Denk maar eens aan een muntje in cola gooien, dan wordt het muntje schoon. Hetzelfde werkt met je maag.

Als dit gevoel door blijft gaan, zou ik je adviseren naar de desbetreffende apotheek te gaan, en daar vragen om een maagzuurtablet. Dat moet je om de 4 a 6 uur nemen en voorkomt en verwijderd maagzuur.

Hopelijk heb ik je geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is een beetje maagzuur. Je moet even wat water drinken of mineraalwater met prik, maar verder moet je gewoon wachten tot het over is. Moet je zo vaak over geven dat je een hulpmiddel zoekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet metteen tandenpoetsen! Is hee slecht voor je tanden je boent dan als ware het maagzuur in je tanden. Neem eerst wat kauwgumpjes water drinken en na een tijdje pas tandenpoetsen. Waarom zet je dit bij eten en drinken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt een keelpastille, dit verzacht de keel, kun je zelf ook de smaak bepalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kamillenthee verzacht meteen dit gevoel en het branden...
12 jaar geleden
Het klinkt raar maar lauwe cola zou kunnen helpen. Ik heb dit ooit bij toeval ontdekt.