Hoe heet zo'n fontein die je in je eten zet als sierstuk? En waar kun je hem kopen?

Als je in een restaurant gaat eten krijg je soms bij het ijs een soort fontein. Het is eigenlijk een heel klein stukje vuurwerk. Het is een staaf op een houder en je kunt hem aansteken. Voor bij de kerst wil ik dit gaan gebruiken bij het Dessert. Heeft iemande een idee over waar ik dit kan kopen. Ik kan het zelf echt nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

haha zoiets heet een ijsfontein ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens de derde link is hij ook te koop bij action, anders wel bij de gewone feestwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Feestartikelenwinkel, en zo tegen de kerst waarschijnlijk ook wel bij goede kookwinkels of bijenkorf.
Hoe hij heet weet ik niet, maar als je het uitlegt zoals je het nu schrijft in de winkel, begrijpen ze je wel
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die zijn te koop bij groothandels zoals makro en sligro