Is een kookplaat (stekker) een goeie aankoop om op een normeel tempo voedsel mee te bereiden?

ik wil zeg maar deze (link) maar is die wel goed op een stopcontact en de vraag hierboven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je link doet het niet.

Antwoorden (2)

De link doet helaas niet wat ie doen moet,hij geeft opnieuw de vraag, maar niet de kookplaat weer.
Realiseer je wel,dat als je voedsel bereidt,dat je minimaal 3 pitten nodig hebt,en dat is niet zichtbaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als ik het goed heb is het de kookplaat met de volgende omschrijving en deze plaat heeft slecht 2 pitten. Als je dus aardappelen, groente en vlees wilt bereiden,wordt dat wel lastig.

Specificaties
- RVS behuizing
- 2-pits, doorsnede 15,5 en 18,5 cm
- Traploos instelbare thermostaat
- Controlelampje
- 2500 Watt
- Oververhitting beveiliging
- Korte opwarmtijd
- Doorsnede grote plaat 18,5 cm. 1500 Watt
- Doorsnede kleine plaat 15,5 cm. 1000 Watt
- 24 maanden garantie
- Dit product is op voorraad
- Verzendkosten voor dit artikel: € 0,00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me prima, ik heb een half jaar in mn studentenkamer gekookt op zo'n plaat. Een grote en een kleine pit. Ging prima. Ik had er een wokpan (vd hema) bij waar ik eerst mn aardappeltjes en daarna mn groente in bakte. Daarbij had ik een koekepan voor vlees. Als de aardappeltjes klaar waren legde ik ze naast het vlees om warm te houden. Maar vaker maakte ik pasta en dan heb je maar twee pitten nodig. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb nog steeds geen pepernoten ontvangen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je me gemist???? Ik kwam helemaal verkleed als zwarte piet pepernoten strooien!