Hoeveel drinkt een gemiddeld persoon op een feestje?

Ik wil wil een feestje geven voor ongeveer 200 mensen en vraag mij af waar ik rekening mee moet houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mannen? Vrouwen? Leeftijden? Duur van het feestje? 's avonds/'s middags? Weekend/door de week?
Ritsuka
12 jaar geleden
Alcohol, frisdrank of alles in totaal? Hoe oud is de doelgroep?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er ook vanaf of er hapjes zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stand van de sterren zou ook invloed kunnen hebben, tenminste, dat zeggen sommigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gemiddeld persoon? Dat kan ik niet meer tellen op het einde van de avond, omdat ik dan zelf 3L wijn uit heb. :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leeftijd: 21 - 35
Man / Vrouw:20% / 80%
Voorkeur: Cocktails
Dag: vrijdag
Duur van het feest: 23:00 tot 04:00
Stand van de sterren: hoog ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap met die gegevens naar een catering en ze hebben vast en zeker een gepast pakket voor je. Soms kun je ook bij supermarkten bij voorbaat afspreken dat overtollige drank kan worden teruggebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had juist bedacht om GV in te zetten zodat ik alvast wat beter voorbereid zou kunnen onderhandelen met de verschillende partijen (catering, locatie, slijterij).

Het beste antwoord

Personen in cafe's drinken gemiddeld vier glazen per uur. Dus elk kwartier bestellen ze een vol glas.

Personen die bier drinken kunnen dit uren lang vol houden.
Drinkt men alleen frisdrank dan treedt er een verzadiging op en neemt de gedronken hoeveelheid af.

Je moet zorgen dat je voldoende drank in huis hebt en dat je ongeopende flessen terug kunt brengen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, ik houd dit aantal (4 per uur) aan als vuistregel.. Dat wordt een duur avondje :-)

Andere antwoorden (3)

dat is heel moeilijk in te schatten, je kunt de slijter vragen de drank te bezorgen en afspreken dat je alle niet aangebroken flessen in pakken teruggeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de leeftijd/geslacht.

Veel jongens van 16+? Veel bier.
Veel meiden van 16+? Veel breezer/smirnoff ice
Beiden? Van alles wat.

Ligt de leeftijd lager dan kun je het best gewoon cola, 7up en fanta kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip,die mensen die met de auto komen hoef je
niet mee tereken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogen die hun colaatje van thuis meebrengen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha