niet alleen in Nederland maar ook in België wordt het als broodbeleg gebruikt.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord! dank je!

Andere antwoorden (5)

Hagelslag is een typisch Nederlands beleg, dus over het algemeen alleen in Nederland.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit je al fout, ik woon in België en ik eet het ook vaak op m'n boterhammen. Ik ben trouwens ook niet de enige, velen zelfs.
Alleen in NL wordt het als broodbeleg gebruikt, maar bijna over de hele wereld worden er taarten mee versierd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik als Belg ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog even wacht zou dat wel eens werkelijkheid kunnen gaan worden :)
Powergen
12 jaar geleden
Haha jah, maar Belgie tel ik niet mee, AH gaat ook al naar Belgie toe, zometeen horen ze echt nog eens bij Nederland..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belgen verenigt U en komt tot ons nader. U zijt welkom!
Nederland en België. Buiten Europa kan je het (moeilijk) vinden in Suriname en Indonesië.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast Nederland en Belgie wat iedereen al zegt wil ik toevoegen dat ik op vakantie in denemarken ben geweest en daar hadden ze een soort vorm van hagelslag, namelijk dunne plakjes chocola die naar hagelslag smaken, zelfde concept alleen dan anders uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
dat ligt hier ook in de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je ook bij de ah kopen
Hagelslag is vooral in Nederland erg populair. Het is dan ook een typisch Nederlands product en is naast de landen België, Suriname en Indonesië bijna niet te verkrijgen of alleen in de zogeheten “Dutch Shops”.