Weet iemand waar je bonbondoosjes kunt kopen? Want met een feestje gaan wij bonbons maken en de bedoeling is dat iedereen ze mee naar huis neemt.

Natuurlijk willen we ze stijlvol mee naar huis geven, we hebben dus 15 bonbondoosjes nodig, die er een beetje leuk uitzien en waar een aardig aantal bonbons inpassen. Zijn deze ergens bij een winkel te koopt? Of weet iemand een andere goede en leuke oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Google: Canon creative park papercraft, klik daar op Gift & Card, dan op Gift items en vervolgens op Gift boxes, kies een doosje, print deze uit op fotopapier en vouwen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ziet er super gaaf uit, maar snap niet helemaal hoe je het moet maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de templates uitprinten en dan het doosje uitknippen en in elkaar vouwen. Heb je al wel op de site van Canon creative Park gekeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://cp.c-ij.com/en/

Andere antwoorden (7)

Je kan gewoon cadeaudoosjes bestellen op het Net, wat ook leuk is om ze met transparant gekleurd inpakfolie te verpakken met mooie strik, dat kan je bij een hobbyzaak wel krijgen

http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl/geschenkdozen-c-1.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar Paardekooper,da's een groothandel.Ze hebben 9 filialen.Heb er zelf ook al eens wat gekocht en particulieren kunnen er ook heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens bij Xenos kijken daar hebben ze ook hele leuke doosjes die je met een beetje eigen fantasie er leuk kunt uit laten zien.
Maar als dit niet is wat je wil dan ga naar een chocolaterie en vraag daar een paar doosjes.
Succes.
12 jaar geleden
In winkels die knutselmateriaal verkopen kun je vaak leuke ideeen opdoen om ze zelf te maken.Dat is niet zo moeilijk en dan heb je iets wat uniek is.
Succes ermee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, 15 stuks zou ik ook zelf maken. Een mal uittekenen en een pak gekleurd (zilver/goud) karton van Action op maat knippen. Kost weinig tijd en een stuk voordeliger dan 15 doosjes op internet bestellen.
bij de sligro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos heeft van die leuke hartvormige, houten doosjes. Die kun je ook nog op allerlei manieren versieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel budget: verzamel 15 lege eierdozen / doosjes en pimp die op met verf, lintjes, plakedelstenen enzovoort. Een grote doos kun je eventueel ook doormidden knippen of snijden. De bonbons passen precies in de holtes, ideaal dus. En met een beetje googelen vind je misschien ook nog wel bouwtekeningen of uitslagen, die je kunt uitprinten op mooi karton en in elkaar kunt vouwen en plakken.