Waar kan ik snoepsigaretjes kopen?

Het lijkt er op dat de snoepsigaretjes wegbetutteld zijn, ik vind ze niet bij de C1000, niet bij de Aldi en niet bij de Lidl. Waar zijn ze wel te krijgen? Ik wil zo graag een wijnglas met snoepsigaretjes op tafel zetten bij mijn feestje! Snoepsigaartjes worden ook nog gezocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet vrij zeker dat ik ze bij de Dekamarkt heb gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wegbetutteld: Mooi woord: +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocoladesigaretten zijn er overal nog wel, maar de sigaartjes/ sigaretjes van hard snoep heb ik inderdaad ook al jaren niet meer gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL @ wilma, chocoshag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of die nepsigaretten kinderen tot roken aanzetten kun je betwijfelen maar ze leveren in geen bijdrage aan een gezond voedingspatroon. De twijfelachtige culinaire eigenschappen van die uit geharde cacaoboter, suiker en een spoortje cacao gefabriceerde staafjes dragen zeker niet bij aan de smaakontwikkeling. Dat lijkt me zeker een goede reden om ze, al dan niet via de Sint, liever niet aan ons nageslacht te vestrekken. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook TE moeilijk gaan doen over eten/smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, een beetje ironie moet toch kunnen? 't Is weer eens aan andere invalshoek dan antirook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M'n humorsensor zal wel kapot zijn, want ik zie de ironie niet, maar goed. Het is wel weer wat anders inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat misschien een smiley achter om aan te geven dat ik mijn uitspraak niet zo serieus bedoel als geformuleerd? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat een knipoog was, dan was dat duidelijk geweest. Maar een gewone smiley kan van alles zijn. Het kan ook zijn dat je daarmee een mening wat probeert te verzachten (bijvoorbeeld wanneer deze zoals de jouwe hier tegen de meerderheid indruist). Maar goed, in tekstvorm ontstaan misverstandjes snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik cybercommuniceerde al in de tijd van Hobbyscoop en de BBS-en maar het blijkt na al die jaren nog steeds niet makkelijk te zijn om non-verbaal te communiceren m.b.v. een toetsenbord. Sterker, dat is zonder toetsenbord IRL al moeilijk genoeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik ben helemaal met je eens dat een gezond voedingspatroon heel belangrijk is, maar genieten is in mijn optiek ook hele belangrijk, dus af en toe iets onverantwoord lekkers - zeker met dit soort feesten- zie ik weinig kwaad in. En mijn kinderen LUSTEN ze gelukkig nog ; die krijgen niet zo gek vaak van die rommel. Ik heb hier echter al heel wat van dat verwende snoep-gruttel thuis gehad dat ' dat geen lekkere chocola vindt' , of die allerlei andere soorten snoep niet ' lusten' . Of : ik lust geen sinaasappelsap en ijsthee, ik lust alleen maar cola.
Nou ben ik daar heel makkelijk in ; als je het niet lust , eet je het niet, maar je krijgt dan ook geen ander snoep. Graag of niet. En wie geen ranja lust, die drinkt maar water. (Oh ja, dat ' lusten' veel kinderen óók niet....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel herkenbaar Marleen. Buurmeisje hier lust ook geen water of ranja, alleen cola. Nou, dan niet, de fles blijft dicht. En dan zie ik m'n jongste die geniet van 'n glas water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Keesvi: Zijn we online niet allemaal een soort van autisten? We zijn noodgedwongen beperkt tot de feitelijke informatie en kunnen geen andere signalen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is precies wat ik ook doe dus ook daarmee eens, Marleen. Ik ga meestal voor gezond en lekker, want dat kan prima samengaan, maar zo af en toe wat zoetigheid voor bij de koffie of iets dergelijks moet ook kunnen. Zo af en toe val ik voor een appeltaartje van de Lidl. Na allebei een punt bij de koffie genomen te hebben staat de rest, tweederde van het taartje een paar dagen later doorgaans nog in de koelkast. Meestal neem ik die dan mee naar mijn werk waar we allemaal nog een minipuntje voor bij de koffie hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Widar: Autisme gaat me wat te ver. Niet alleen via maar juist dankzij het medium heb ik zeer waardevolle vriendschappen opgedaan. Maar een ietwat omgekeerde volgorde is het wel om eerst met lettertjes en later in het wild, fysiek met elkaar kennis te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kees: Het was ook maar een grapje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-) 't Is goed hoor!

Het beste antwoord

Bij de Wibra zijn ze nog te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien bij een snoepwinkel, ik zie inderdaad nergens in de supermarkten van die snoepsigaretjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Product-614775/Chocolade-sigaretten-3-pack.html

online misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze bij de Toversleutel online bestellen - zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk in een Coop en wij verkopen ze gewoon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk bij de c1000 wij hebben ze wel liggen. Ze heten tegenwoordig chocolade krijtjes in veel winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die chocoladekrijtjes heb ik wel zien liggen. Ziet dat er het zelfde uit als een snoepsigaretje dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor je gekeken. Ik dacht van wel alleen zit er tegenwoordig groen rood en geel papiertje om heen elk krijtje ander kleurtje en is het papier wat gladder.. Verder wel zelfde. Maar dus helaas geen wit vloeipapier
bij realdutchfood.com

Chocolade Sigaretten
Productnaam: Chocolade Sigaretten
Inhoud: set met 3 pakjes
Merk: Neutraal

prijs:
1,27
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de plus zijn ze nog te koop ;]