Ik zou graag willen weten of er een winkel is waar ik waterpijp kan roken in Dam (Amsterdam)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Probeer het eens in een Arabischrestaurant/bar. Hier zijn vaak waterpijpen aanwezig waar je gebruik van kunt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Amstel is lang geleden al gedempt, dus daar is geen water(pijp) meer te vinden. Ik weet wel een gelegenheid waar je wel een waterpijp kunt roken, maar jammer genoeg niet op de Dam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag naar een sisha zo wordt het ook wel aangeduid.

Ik ken er wel 1 die heet Lost
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd lost, zit in de nieuwe dijk volgens mij
Shisha lounge, rozengracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Green Light bij centraal station, (zeedijk) of Lost bij het begin van de Haarlemmerdijk. In de buurt bij de Dam