Wat kan je doen tegen vislucht?

Ik heb gister avond vis klaargemaakt, maar het huis ruikt nog steeds naar vis, wat kan je daar tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Heb je nog wat oude koffie staan?Laat die verdampen op een vuurtje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet een pannetje water met azijn op het vuur, en laat dat verdampen.
zet ondertussen een paar raampjes op een kier, voor de aanvoer van frisse lucht.
12 jaar geleden
het beste is om een luchtverfrisser te kopen of een raampje open te zetten, na een paar uur met een luchtverfrisser is de lucht weer mooi schoon.

tip ! oust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schoteltje met een klein beetje spiritus op tafel of aanrecht zetten. Gewoon laten staan, ben je zo van de vislucht af. Helpt overigens ook prima tegen sigarettenrook en andere vieze kookluchtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een natuurlijke luchtverfrisser door een flink aantal kruidnagels te prikken in een kleine sinaasappel en hang hem aan een lint in de huiskamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik spray met een plantenspuit half schoonmaakazijn en half water. tegen alle soorten luchtjes. het ruikt wel en doe dat dan vlak voor je het huis uitgaat. wondermiddel.