Kun je aan een mens zien of die persoon iets gedronken heeft?

En dan bedoel ik geen alcohol maar gewoon water ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij oudere personen kan je dat wel zien, als de huid normaal redelijk 'strak is" bij bijv. de armen en op een ander moment meer verrimpeld is dan normaal. Zo zagen wij in ieder geval als mijn schoonmoeder boven de 80 een dag niet goed gedronken had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te zien, maar de lippen zijn dan vaak nog nat. Dan moet je wel heel oplettend zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een persoon zijn tong uit zijn mond heeft hangen dan mag je wel aannemen dat die persoon héééél erg dorstig is en dus niets gedronken heeft. In alle andere gevallen kun je dat niet opmaken aan zijn vertoning.