Je hebt onder andere 'Soup it', te krijgen bij natuurvoedingswinkels.
Je kan het beste in zo'n winkel gaan kijken, ze hebben het namelijk wel, van verschillende merken, en vond het zelf ook erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn inderdaad een heleboel instant-soepen te krijgen bij biowinkels, van allerlei smaken en merken.
Op het internet zit een firma in Belgie dat biologisch cup-a-soup/momentsoep verkoopt:

http://www.hagor.be/nl/assortiment_categorie_12_soepen-bouillons.php

(beetje verder in de lijst)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de natuurwinkel verkopen ze losse zakjes soep. Het merk weet ik even niet uit m'n hoofd. Deze zijn voor meerdere kommen en je moet het wel in een pannetje water strooien en opwarmen. Volgens mij kun je het ook in gekookt water strooien, net als Cup-a-Soup. Er zijn verschillende smaken (champignon, prei, groentesoep, e.a.). Ik vind ze goed smaken.

Een pot bouillonpoeder uit de natuurwinkel is ook een optie. Op de pot staat aangegeven hoeveel je in een beker moet strooien. In de natuurwinkel bij mij in het dorp zijn verschillende potjes bouillonpoeder te koop.