In het eerste geval is de chocolademelk warm.
In het tweede geval is de kop voorverwarmd, en de chocolademelk koud.

ik zou dus voor optie 1 gaan... met slagroom en rum...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt mij een prima optie :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag het ook zonder slagroom,maar met extra rum?

Andere antwoorden (7)

Hoewel de kop ook vaak warm (zo niet gloeiend) is, gaat het toch om de inhoud. Het is dus een kop Warme chocolademelk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In eerste instantie een kop warme chocolademelk, maar na een tijdje (indien echt warm) wordt het een warme kop chocolademelk.

Eigelijk wordt het dan een warme kop warme chocolade melk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontleed de zin:

Kop (Thee)
Kop (Koffie)
Kop (soep)

Kop (warme chocolademelk)

Vorm - inhoud

Warme kop chocolademelk heeft de vorm
bijvoeglijk naamwoord - vorm - inhoud

Over het algemeen gaat het je om de inhoud van de kop, dus een kop warme chocolademelk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een kop, met warme chocolademerk. Zie antwoorden hierboven.

Afgekort kop warme chocolademerk.

Het ander is een warme kop met chocolademelk. Die kan dan in dit geval warm of koud zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt maar net aan de situatie. Zelf heb ik het liefst een kop warme chocolademelk, maar als je eerst het kopje verwarmd en dan de chocolademelk erbij mikt heb je een warme kop chocolademelk. Het kan dus allebei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er maar aan wat je prefereert, een warme kop met koude inhoud,of een kop met warme inhoud!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je drinkt ook een kopje (hete) thee en een glas (warme) melk dus is het een kop warme chocolademelk.