Hoe lang blijft boterham vlees goed in een tas?

Hallo,

Ik vroeg me het volgende af:

Hoe lang blijft boterham vlees goed in een tas?
Dus stel dat ik het in de ochtend in mijn tas doe.
Is het dezelfde avond nog goed om op te eten?

En verschilt dit nog per boterham vlees?(ham,salami,worst,etc)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Het beste antwoord

smeer je brood de avond vantevoren en doe hem in de vriezer; de volgende ochtend meenemen en dan is die prima om in de middag op te eten.
Geen leverworst invriezen of smeerworst maar ham en dat soort beleg
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat de brood is ontdooid?
dudemeister
12 jaar geleden
als je je brood s'morgens uit de vriezer meeneemt is het rond lunchtijd prima te eten - als je het uit de koeling houd natuurlijk

Andere antwoorden (1)

Neem in vervolg een koeltas mee verkrijgbaar bij de supermarkt of binnen een uur de koeling weer in
p.s dit doe ik persoonlijk