Kan ik een pizza magarita met de magnetron opwarmen? zo ja: op hoeveel minuten moet ik hem zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

het kan natuurlijk wel, een minuut of twee op 750
maar de korst en het deeg worden slap.
in de oven oppiepen is een stuk lekkerder.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, zou ik niet doen. Het wordt hoogstwaarschijnlijk pap a la margherita, in plaats van pizza margherita.

Ik geef je meer kans in een koekenpan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan, als je het alleen opwarmt in de magnetron. (ervan uitgaande dat je hem al eerder volgens de verpakking hebt bereidt)
Zou de magenotron op een hoge stand zetten en ca 45 sec opwarmen. Smaak van de pizza is uiteraard wel achteruit gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
diepvries pizza ff 2-3 minuten in de magnetron en dan in de koekenpan met deksel op laag vuurtje erop tot die goed is dan is die het lekkerst zonder oven
Bronnen: