Waar kan ik zure augurken kopen?

Bij de plaatselijke supermarkt verkopen ze alleen zoetzure in alle maten en merken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Vraag eens bij de (plaatselijke) visboer! Die zijn vaak best georienteerd in producten in 't zuur.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kesbeke's fijne tafelzuren zijn o.a. verkrijgbaar bij:

Albert Heijn Supermarkten
Coop Supermarkten
C-1000 supermarkten
Dagwinkels Supermarkten
Deen Supermarkten

Dekamarkt Supermarkten
Dirk van den Broek Supermarkten
Hoogvliet Supermarkten
Jan Linders Supermarkten
Jumbo Supermarkten

Karin de Zoete Gewichtsklinieken Rotterdam, Arnhem en Haarlem
MCD Supermarkten
Poeisz Supermarkten
Prisma Supermarkten
Sanders Supermarkten
Kesbeke's fijne tafelzuren zijn o.a. verkrijgbaar bij:

Albert Heijn Supermarkten
Coop Supermarkten
C-1000 supermarkten
Dagwinkels Supermarkten
Deen Supermarkten
Dekamarkt Supermarkten
Dirk van den Broek Supermarkten
Hoogvliet Supermarkten
Jan Linders Supermarkten
Jumbo Supermarkten

Karin de Zoete Gewichtsklinieken Rotterdam, Arnhem en Haarlem
MCD Supermarkten
Poeisz Supermarkten
Prisma Supermarkten
Sanders Supermarkten

Spar Supermarkten
Troefmarkt Supermarkten
Vomar Supermarkten
Verder bij verschillende Super de Boer Supermarkten en alle betere Vis en Detailwinkels.

Toegevoegd na 1 minuut:
oeps, dubbel neergezet...nou ja, beter te veel keuze dan te weinig, hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oftoewel alle?
bij elke voedselwinkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik weet elke supermarkt verkoopt zure augurken, het is een normaal gangbaar product, Ik verkocht het in mijn eigen buurtwinkel met 1 kassa zelfs. Als het niet te koop is in de uwe zou ik er eens naar vragen is vast per vergissing verwijderd uit het assortiment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.kesbeke.nl/ vraag het hen maar eens... dit is HET merk uit amsterdam op gebied van tafelzuren... de lekkerste zure bommen en augurken hebben zij. Ook jouw bommen hebben ze :) dus bel of mail ze maar, dan weet je het zo ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten de regio Amsterdam is Kesbeke nauwelijks te koop. Hier in Brabant tenminste niet. Hier kun je wel bij elke beter gesorteerde grote supermarkt (AH, Jumbo, C-1000 enz) zure augurken kopen van eigen merk of van de gewone landelijke merken. Niet die enorme zure bommen, maar wel de gangbare maat waarin ook de meeste zoetzure augurken worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van alle grote supermarkten heeft alleen Jumbo normaal formaat potten met normaal formaat zure augurken van het huismerk. AH en andere Nederlandse supermarktketens verkopen zure augurken alleen in miniformaat in kleine potjes, en die moet je goed zoeken. 99% van het vak met augurken en zilveruitjes is (helaas) zoetzuur. Lidl en Aldi hebben helemaal geen zuur, alleen zoetzuur.
een jaar geleden