Waar kan ik Designer Series Luxury Cream Wafers VANILLA kopen?

Ik wil heel graag Designer Series Luxury Cream Wafers VANILLA weer kopen, want ze zijn zóó lekker!

Mijn moeder heeft er eentje in de kast staan maar de doos is leeg. Ik zocht lekkere koekjes en toen zag ik dat die op waren.

Ik hoop héél graag op antwoord.

Christiaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ze liggen op dit moment (eind oktober 2011 dus) bij de Action, voor 1.79 per pot. Heb er net een paar ingeslagen. Erg lekker, inderdaad.
Ik denk niet dat het een 'vast' assortimentsartikel is, want dat wisselt nog wel eens bij de Action, hoewel ze wel altijd soortgelijke wafelrolletjes / koekjes hebben, maar inslaan is wel aan te bevelen.

Toegevoegd na 29 seconden:
(Sorry dat het zo lang duurde voor je antwoord kreeg, ik was nu eenmaal niet eerder bij de Action).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Action - 1,79