Die blijft wel. Kent is met click begonnen, en die wordt veel verkocht, daarna begon Camel met een click en toen ook Marlboro. Omdat het bij de andere merken goed loopt apen ze mekaar na, en wat goed verkoopt stoppen ze echt niet weer mee.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow... ik wis niet eens dat Kent en Camel het ook hadden. Maar bedankt voor je antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kent is ermee begonnen, pas maanden later kwam Camel en toen Marlboro pas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wou ze nog met sloffen inslaan, dacht straks zijn ze tijdelijk...