ik ben op zoek naar producten waar crape fruit in zit. wie kan mij hierbij helpen?

Toegevoegd na 1 dag:
ik zoek eigenlijk naar kant en klare producten waar crapefruit in is verwerkt.
dit omdat mijn vrouw vanwege haar medicijnen geen crapefruit mag hebben omdat dan het medicijn niet werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

In fruit thee, limonades..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op Smulweb staan hele leuke recepten, hier een voorbeeld:

Bereidingstijd: Langer dan 2 uur Smaak:ZoetTechniek:N.v.t.Soort gerecht:TussendoortjeUit eigen keuken:Nee (i)
Ingrediënten voor 8 personen
10 blaadjes witte gelatine, 4 grapefruits, 125 gr suiker, 1 eetl cointreau

Voorbereiding
In kom met ruim water gelatine ca 5 minuten laten weken. Intussen grapefruits goed schoonboenen. 1/3 deel van grapefruits afsnijden (′kapje′). Vruchtvlees uit grapefruits scheppen (schil heelhouden!!). schillen bewaren (kapjes worden niet meer gebruikt). Vruchtvlees boven maatkan door zeef drukken. Grapefruitsap met water aanvullen tot 4 dl. In pan grapefruitsap met suiker aan de kook brengen, hierin al roerend suiker laten oplossen. Pan van vuur nemen. Gelatine goed uitknijpen en al roerend in hete sap laten oplossen. Cointreau erdoor roeren. Sap in schillen van grapefruits schenken en laten afkoelen tot kamertemperatuur. Grapefruits in koelkast in ca 2 uur laten opstijven.

Bereidingswijze
Grapefruits voorzichtig in 4 parten snijden, op schaaltjes leggen en direct serveren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, ik dacht dat er recepten stond.
Volgens mij bestaat er Grapefruitsap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In grapefruitsap zit het natuurlijk. Een bekend voorgerecht is grapefruit met garnalen. Verder wordt grapefruit verwerkt in gemengde sappen, salades, mousses en sorbets.

Toegevoegd na 2 dagen:
De Latijnse naam van de Grapefruit is "Citrus x paradisi". Ook de Sweetie en de Pomelo zijn een soort Grapefruit. Met deze namen zou je in staat moeten zijn om na te lezen op de etiketten van kant-en-klare producten of er iets van Grapefruit in verwerkt zit. Ter voorbeeld voeg ik er een afbeelding van toe:
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Niet om op te eten, maar wel met grapefruit.
Verzorgingsproducten zoals Pink Grapefruit Shampoo , Conditioner en Body Lotion.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk niet bedoeld worden met een vraag in deze rubriek.