Ja. Meestal beginnen supermarkten rond 6/7u met het bereiden van het verse eten; al ver voor de winkel open gaat dus.

Toegevoegd na 24 seconden:
Je moet er alleen rekening mee houden dat ze sommige dingen nog niet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

's Morgens om 4 uur rijden hier in de buurt de vrachtwagens weg, volgeladen met brood om supermakten te gaan bevoorraden, zodat de winkels om 08.00 uur het verse brood kunnen verkopen.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat is geen brood maar AGF! Ervaring!
jc54
12 jaar geleden
Nou, hier in de buurt staat een broodfabriek, en ik weet zeker dat er brood gebakken en vervoerd wordt. Ik doe namelijk deels het onderhoud van die vrachtwagens......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons (supermarkt waar ik werk) komt om 7 uur het verse brood van de bakker met een vrachtwagen rijden voor in de supermarkt. jc54 heeft wel degelijk gelijk. wilgraagwete, wat betreft het AGF, dat wordt bij ons tegelijk met al het andere vracht binnengehaald, rond een uur of half 8/ 8 uur
Albert Heijn gaat hier om 8 uur open. Ze beginnen om 6.30 met bakken. Om 8.00 uur is alles er, alleen niet alles af goed afgekoeld.