Waar kan ik een speculaasplank kopen?

Ik ben op zoek naar een speculaasplank. Die zijn heel moeilijk te vinden!!! Een nieuwe, geen tweedehandse.
Houten plank of siliconen... dat maakt niet uit.
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn???
Geen internetwinkel graag, aangezien ik voor zo'n klein plankje gelijk de volle pond aan verzendkosten moet betalen...
Heb al een beetje gegoogled op: speculaasplank, speculaasvorm, cookie mold, cookie cutter. Maar zonder het gewenste resultaat.
Dus als iemand iets weet: heel graag... en bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al bij de sligro gekeken?? Daar verkopen ze ook weleens de aparte kookspullen

Antwoorden (5)

ik heb ze ooit gezien bij dille en kamille.
als er een in je buurt is zou ik daar gaan kijken.
12 jaar geleden
bijenkorf, speciale kookwinkels
anneliez
12 jaar geleden
Op de website van Oldenhof staan er genoeg, deze hebben ook "echte" winkels (zie de site):
http://www.kookwinkel.nl/tag.asp?id=851

Je kunt het ook bij de Bijenkorf proberen, daar heb ik ze wel eens zien liggen (Amsterdam). Alleen nu zijn het daar de "Drie Dwaze Dagen", dus beter misschien even wachten.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duikelman, Ferdinand Bol in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet dat ze bij de molen in het dorp van zoetermeer te koop zijn ze verkopen er ook allerlei soorten meel en kruiden. misschien dat er nog meerdere molens zijn die het te koop aanbieden. succes.