Hoe doe je de grote boodschap op een plonstoillet,zonder dat de bips nat wordt?

Nu gooi ik er eerst een vracht papier in,maar vind dat een beetje zonde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Na iedere drol even je kont omhoog tillen.
Is ook nog goed voor de buikspieren (dan niet je handen gebruiken natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Gooi er wat toiletpapier in voordat je je "dump" doet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, die oplossing had je al...dan hou je je hand eronder. Wel daarna je handen goed wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh, vraagsteller kent die methode al, maar vindt dat juist een beetje zonde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@psv, ahhhh, lief , dat hondje, jow men...
Heel voorzichtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Produceer lange drollen, dan kun je ze zonder plons in het water laten glijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo ver mogelijk naar voren schuiven zodat de 'boodschap' niet rechtstreeks in het water valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@bert, dan plakt ie aan de zijkant vast...
Heel goed timen en precies op tijd omhoog springen...
Je moet er wel handigheid in krijgen, maar je kunt elke dag meerdere keren oefenen... En oefening baart kunst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op marktplaats een wc pot "ouwe stijl" op de kop tikken lijkt me de meest werkbare oplossing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan twee keer twee velletjes naast elkaar neerleggen. Dat voorkomt elk remspoor: bij het spoelen schuift bodempje van WC-papier met de door jou daarbovenop gedeponeerde bout zo het riool in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flatbed wc's zijn overal verkrijgbaar
Met beleid het papier drapperen.
Dan heb je geen vracht nodig, maar een halve vracht.

Het is niet anders. Het is kiezen of delen. Of bips vies gespetterd of aantal velletjes extra geloosd.
Als je dat nog steeds een beetje zonde vindt,
dan is je bips die velletjes blijkbaar niet waard?

Verbeter je bipsbeeld!
en je gunt jezelf vanzelf die beschermende velletjes.

Tijdens verblijf in bijv. Amerika gewoon drapperen maar.
Er zit niks anders op.

http://www.youtube.com/watch?v=fcwUBXVEQUk

Netjes en zorgvuldig neerleggen (minuutje eerder naar de wc gaan dus), goed mikken, veel oefenen, en broek ophalen. handen wassen en klaar is case.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we de ouderwetse winters van vroeger nog hadden ,dan zou ik er een paar handen vol sneeuw ingooien,tegen de tijd dat de sneeuw gesmolten is ben je allang klaar met je boodschap,en sneeuw is toch water,dus millieu vriendelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel eco vriendelijk hoor
Bij het verbouwen van ons huis hebben we hier ook over nagedacht, we wilden een vlakspoel toilet hebben ivm het spetteren.
Nu schijnt het zo te zijn dat de nieuwere toileten minder water in het reservoir onder in hebben waardoor het spetteren een stuk minder is geworden. Hierdoor we dus gekozen normale ophangtoilet hebben gekozen.

Op naar je vraag, het antwoord wat ik in gedachten had is al gegeven, ik gooi namelijk een rits van 5 velletjes wcpapier alsnog in de toilet. Dit is niet alleen dempend voor je drolletje, maar het verminderd de remsporen drastisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt niet de kool en de geit sparen in dit verband. Of je hebt een flatbed wcpot, zonder plons maar met strepen of je hebt een 'plonstoiler' met natte billen, maar zonder stepen. De beste oplossing: een handdoek naast het toilet hangen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb er ook nog een warmwater spuit bijhangen, dus ik heb altijd natte billen na het afleveren. Gebruik de handdoek dus altijd.