waar koop ik salmiak?

heb ik namelijk ontzettend veel zin in

Toegevoegd na 27 minuten:
en ik bedoel níet snoepjes met salmiak smaak of salmiak erop o.i.d., ik bedoel gewoon het pure spul!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Bij een zelfstandige drogist(als die nog bestaan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij een snoepzaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jamin, Etos, Albert Heijn, Jumbo, etc. etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, daar hebben ze niet het echte pure spul. wel snoep met salmiak erop. maar dat bedoel ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo. Ik acht dat je gewoon salmiak drop bedoelde. Sorry.
Je kan ook 30% of meer zoutzuur en 20% ammonia of beide flessen openzetten en dan de dampen in elkaar blazen krijg je ook salmiak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het zelfs op internet kopen bij ; www. Drogisterij.Net. Voor 18.00 uur besteld, morgen in huis.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice one!
nu moet ik nog kiezen welke van de 2 het beste antwoord is. zit maar 1 ding op: prijs/kwaliteit vergelijking!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohjee dat roep ik nu wel, maar ik kijk net even op die site, en nee hoor, geen salmiak. alleen salmiak snoepjes..
amc
14 jaar geleden
Voor alleen salmiak moet je toch echt in de drogisterij zijn. Zo`n ouderwetse als v.d. Pigge in Haarlem. Oh jè,ik zie dat je in Breda woont.Is een beetje dure salmiak dan. Zijn er in Breda nog drogisterijen met een "Gaper" buiten,dit zijn de ouderwetse meestal. Misschien hebben ze het ook in de apotheek of natuurwinkel.
Kruidvat.
Zit in een klein potje.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ziet er zo uit:
http://www.snoepenmusic.nl/article1513976.jpg

En je kunt het ook bestellen:
http://www.snoepenmusic.nl/?menu=category&categoryID=158974
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de markt hebben ze het ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een ouderwetse snoepwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Super de Boer waar ik werk wordt het ook verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In "de tuin van..' die winkels zitten overal in het centrum.