Bij de AH hebben ze zo een afdeling met muffins en croissantjes en nog meer van die dinges maar wat is het gezondst daar van in die afdeling ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou toch de bruine bolletjes denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond in de zin van gezond voedsel zijn dat soort dingen niet. Ik hou zelf van bakken en weet dus wel zo ongeveer hoeveel boter en suiker er in dergelijke dingen gaan.
Dus wat in die zin het gezondst is.... NIKS! Denk alleen al aan de verzadigde vetten die er in zitten.

MAARRRR..... genieten is ook gezond! Dat is goed voor je geestelijke gesteldheid en daar ga je dan ook weer lekker van in je vel zitten. Dus eet gerust eens een lekker croissantje en geniet er van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gezondst is het brood met roggebloem en zemelen, de mueslibolletjes, de donkere volkorenbroden