Waar kan je roze kristalsuiker kopen?

Waar kan je dat kopen?
In een supermarkt, of ergens anders?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb het nodig voor een suikerspinmachine :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik het ook gebruiken voor een suikerspin machine?
Amadea
12 jaar geleden
Ja, zo'n pot perensuiker is uitstekend te gebruiken voor suikerspinnen. Zie maar bij http://www.sinterklaaswebwinkel.nl/scripts/prodreview.asp?idproduct=6746
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Ik heb het nu in huis :)

Andere antwoorden (5)

Bij de c1000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de tuinen, dat is een soort gezondheidswinkel met homopatische artikelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de supermarkt zie je hem vaak op de groenteafdeling in de buurt van de stoofpeertjes, als ze die hebben. Wordt gebruikt om peertjes roder te maken. Verder zou je ook kunnen kijken in de beter gesorteerde kookwinkels (keukenapparatuur en voedingsmiddelen)
anneliez
12 jaar geleden
In de supermarkt inderdaad. Perenrood
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de producent Suiker Unie(v Gilse) of bij Joosen Renz in Oosterhout hebben ze zelfs meerdere smaken, aardbei(roze), appel(groen), banaan(geel), kaneel(oker), lemon(blauw) en choco(bruin)
bij deze laatste worden ook kaneel en zuurstokken,lolly geproduceerd, wat men in de snoepkraam op de kermis vindt