Waarom stinken vitaminepillen altijd zo..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dit als antwoord zou geven wordt het toch naar de reacties verplaatst, dus dan maar meteen hier: ...om ervoor te zorgen dat mensen niet die ranzige vitaminepillen eten maar gewoon weer hun tanden zetten in een sappige peer of een lekkere banaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+MufMuf! Jammer dat je het nou via een reactie doet ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha, leuke :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang niet alle vitaminepillen stinken hoor, er zijn er ook genoeg die je helemaal niet ruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn vitamine b complex stinkt..erg

Antwoorden (2)

Vanwege de vitamines die oxideren. Vitamine b oxideert snel. Antioxidanten zoals vitamine c oxideren niet en stinken dan ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de typische geur van de vitamines B die hier de bovenhand hebben.
fremar