waar heten ze dat dan? Voorzover ik weet noemen we het gewoon groene druiven. Tenminste waar ik vandaan kom.

Of refereer je aan bepaalde wijnsoorten en de inhoud daarvan? Dat is dan idd een andere soort druif.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groen is de basiskleur van een druif
je hebt net als bij andere dingen kleurverschil
omdat de groene druif dus geen kleur bezit word het ook wel witte druif genoemd en dee rode door de rode kleur een rode druif :D