Zeker. Gewoon doen en het blijft ook lekker na het ontdooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk van niet.
In de conserven fabriek, wordt de groente direct van het land verwerkt. De groente wordt ingevroren bij een veel lagere temperatuur als de vriezers die bij ons thuis staan,dus veel sneller bevroren, waardoor er minder smaak en vitamines verdwijnen.
Groente die je uit de winkel haalt is veel langer onderweg voor het je het thuis verwerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
adriana
12 jaar geleden
Mijn groente kwam vers (een uur oud ) van het land , dus daar ligt het niet aan. Wanneer je praat over temperatuur moet ik je misschien gelijk geven maar de smaak is nog heel lang heel goed en als ik dan de vitamines nog heb ben ik tevreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De smaak zal wel goed blijven, maar je vroeg of de vitamines gelijk bleven.
Persoonlijk vind ik de eigen ingevroren boontjes veel minder lekker. We hadden voorheen ook een groentetuin en dan zat er ook weinig tijd tussen plukken en verwerken.