Moet je bij het gebruik van een eetlepel zemelen echt 1,5 liter water drinken?

Dat staat op de verpakking, maar dit lijkt me eerder een typefout...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

in ieder geval wel veel water. Hoeveel kan ik niet vinden, maar de zemelen hebben dit nodig om hun werking te kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel belangrijk, zemelen hebben vocht nodig, ze zuigen als het waren vocht op(zet maar eens zemelen in een bakje yoghurt en laat dat een paar uur staan, dan is het één grote klont geworden.)
Als dit vocht er niet is, doordat je te weinig drinkt, krijg je last van je darmen en is het effect tegenovergesteld.