Wie weet een lekker/niet te duur adres voor gerookte paling in omg. Breda?

Daar heb ik nu echt eens trek in, wie o wie helpt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Vishandel Noordzee
Nieuwe Ginnekenstraat 8
4811 NR, Breda
Tel: 076-5215777
Fax: 076-5209494

In de omgeving:
Postbus 134
4850 AC Ulvenhout
www.hetvishuis.be
Over Het Vishuis

Het Vishuis is een speciaal rokerij gelegen in de Zandbergstraat 10 te 2321 Meer tussen Breda en Antwerpen op de Belgische grens. Door kennis en ervaring zijn authentieke recepturen ontwikkeld, en die door gebruik van moderne apparatuur een constante en hoogwaardige kwaliteit garanderen.
Er wordt op bestelling vers gerookt en direct vanuit de rokerij aan huis geleverd wat een optimale houdbaarheid, kwaliteitsgarantie en service garandeert.
Onze visie is smaak en eenvoud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vishandel Pooyé gevestigd op de Markt in Oosterhout, zeer bekend in de omtrek en altijd druk bezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Palingkwekerij Bardoel is een Brabantse palingkwekerij met een ambachtelijke rokerij en verkoop aan huis. De kwekerij is gelegen in het landelijke Wanroij, in Noord-Oost Brabant. De kwekerij is begonnen in 1997 en wordt gerund door Marius en Willemien, zoon Stef, Gijs en medewerker Jos.

De familie streeft er naar om duurzaam Paling te kweken om zo een eerlijk kwaliteitsproduct op de markt te brengen, een puur product zonder kunstmatige toevoegingen. Het hele jaar door wordt er op het bedrijf met zorg en toewijding gewerkt opdat de paling optimaal kan groeien. Vervolgens wordt de paling met de hand verwerkt tot een ambachtelijk kwaliteitsproduct.

We hopen dat we ook u spoedig mogen begroeten om met eigen zintuigen de ambachtelijk gerookte paling te kunnen proeven. Ook bestaat de mogelijkheid om verse paling te kopen.