Waar kan ik een ontbijtje bestellen voor morgen ochtend 10.00 in rotterdam ?

Was de verjaardag van mijn oma vergeten. En wil toch iets voor haar doen . Dus dacht een ontbijtje laten bezorgen voor haar ! Weet iemand waar ik het kan bestellen nu of morgen ochtend dat ze het rond 10.00 uur morgen ochtend kunnen bezorgen in rotterdam ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://www.ontbijtservice.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het leukste lijkt me om er zelf een voor haar te maken, anders kun je wel http://www.ontbijtservice.nl/ of een andere site raadplegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+
Helemaal mee eens! Eén zelfgemaakt ontbijt (en de moeite die je daarvoor doet) is meer waard dan 10 bezoekjes van de ontbijtservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien woont oma te ver weg.
Pieter2011
12 jaar geleden
Zou kunnen Bessy... Nog leuker: een dag vrij nemen om voor oma een ontbijtje te maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das helemaal waar! Plus voor jullie beiden.