Tarwezemelen kun je kopen in de natuurwinkels en gewoon bij de Digros, Jumbo en bij de Tuinen zijn ze ook te koop, dus keuze genoeg.
Vast wel 1 bij jou in de buurt succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een keten van natuur- en reformdrogisterijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist :) als je bij rotterdam zuidplein woont heten ze 'de tuinen van zuidplein' etc..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
De AH heeft ze trouwens ook.

Andere antwoorden (2)

Op onderstaande site kun je veel bakproducten enz... online kopen,maar er zijn ook winkels van dus je zal even moeten kijken of er eentje in je buurt is of anders online bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Kruidvat heeft ze ook. Daar kopen wij ze altijd.
En er is vast wel een Kruidvat bij jou in de buurt.