Waarom heeft de Jumbo geen half om half gehakt meer?

Tegenwoordig hebben ze gemengd gehakt. Hierin zit 75% varkensgehakt. Vind dit veel te vet. Weet iemand wat de reden is hiervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je het al gevraatgd aan de slager e/o de bedrijfsleiding? ze staan altijd open voor vragen is mijn ervaring bij de Jumbo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie weet, vind de slager gv ook leuk:) Maar de slager was er niet vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ,betaal je dezelfde prijs dan ook.
Of is het goedkoper.?
Anders hebben ze ons weer bij de benen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaald 4,9 euro per kilo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terwijl een boer ,,nog geen 200,00 euro voor een heel varken beurt.
Dan is ,,sorry die Jumbo mooi duur.
Is helemaal niet mijn winkel.
Maar voor 1,5 a 2 jaar terug,koste een kilo half om half nog 2 euro ,bij de c 1000 in de reclame.
Alles wordt met de 2 a3 weken gewoon duurder,kijk maar eens naar de koffie,,,ten opzichte van een jaar terug.

Het beste antwoord

Dan was het waarschijnlijk uitverkocht!

Jumbo is een prijsvechter, en op het moment dat een bepaald product niet leverbaar is zullen ze alles op alles zetten om op dat moment iets anders aan je te slijten, want geld is geld!

Jumbo is uitstekend bezig om de naieve mens als klant te binden! Terwijl de huismerken van jumbo van minimale kwaliteit zijn.

Verder komen ze hun afspraken niet na!
Een product wat elders goedkoper is, en jij kunt het aantonen, dan wordt het uit het assortiment gehaald ipv dat ze hun prijs laten zakken.

Jumbo is ontstaan uit de van Eerd groep uit veghel, en dat zijn goede zakenmensen die op een goed inkomen teren!
Die geven echt niet om mensen die moeilijk rond kunnen komen, maar willen juist concureren tegen andere supermarkten en zakenvullen!

Mijn advies: ga naar Lidl en C1000!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Varkensvlees is goedkoper dan rundvlees.
Dus hoe meer varken je vermengd hoe meer winst bij een gelijke prijs die je betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had al zo'n vermoeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is trouwens hetzelfde trucje als wat unox heeft gedaan, normaal 11 knakworstjes in een blik, nu 10 maar de prijs is gelijk gebleven. Komt op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo zijn we elke week ,wat meer geld kwijt.
Aan onze dagelijkse boodschappen.
Want de prijzen stijgen maar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Ik heb sterk de indruk dat op steeds meer plekken 'halfom'gehakt meer driekwartgehakt wordt. Dat heeft ongetwijfeld met de prijs te maken.