Nee. Alles wat zich voordoet als afvalrepen, afvalshakes, afvalpillen is reinste kolder. Bewegen is het sleutelwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahahahah was dat maar zo. Nee je hebt wel eten met minder koolhydraten en suiker enzo. Zodat je af kan vallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, in elk eten zit wel een grammetje vet, of een koolhydraat hier en daar

En je kan niet eten en afvallen, klinkt ook best onlogish toch?

Dan zou er een soort -0.5gram vet in zitten en -48koolhydraten ofzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die minnen?
Het is een goed antwoord.
Al zou ik wel graag willen dat er -0.5 vet eten bestond.
Lekker makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja dat zou echt geweldig zijn alsdat bestond ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt wel!!
Nou, brandnetel thee helpt goed. Hierdoor stroomt alles goed door en verlaten stoffen eerder het lichaam. En het het is erg lekker natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, bij sommige producten, zoals de komkommer, kost het het lichaam meer energie, om het product te verteren, dan dat het product aan energie oplevert. je valt er dus een heel klein beetje van af, terwijl je er toch een volle maag van kan krijgen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
interessant. Welke groentes doen dit nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
B*llsh*t.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/negatieve-calorieen.12453
Ja, elk eten waarvoor je heel veel moeite moet doen om het te bemachtigen - als jij eerst kilometers moet lopen voor je eten of achter een wild beest aan moet rennen, dan kan het zijn dat je afvalt van dat eten.
Maar bij gewoon eten krijg je calorieën binnen en daar word je niet dunner van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon in de bush bush gaan wonen dus :P rofl
Fruit, groente, yoghurt en noten zijn erg goed voor je.
Afvallen is een kwestie van minder binnenkrijgen dan je verbrand. Meer gaan bewegen dus, en gezonder eten.

Maar een wondervoedsel waar je van afvalt bestaat niet.
Als je het moeilijk vind om af te vallen, kun je eens naar een diëtiste gaan. Die kan samen met jou een persoonlijk voedingsschema maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het eten wat ik noemde kun je uiteraard ook niet onbeperkt eten. Maar het is wel gezond voor je (noten niet te veel).
12 jaar geleden
Bleekselderij is het enige voedsel waar negatieve calorieën in zitten DWZ dat je met het eten en verteren van bleekselderij meer calorieën verbrandt dan dat er in bleekselderij zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedorven voedsel.
Dit kan een voedselvergiftiging veroorzaken, wat je geheid enige kilo's zal doen verliezen.

Het zal echter niet mijn voorkeur hebben, als je echt magerder wilt worden, dan raad ik je aan vooral meer te bewegen. Helpt beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niemand echt aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broodje aap verhaal maar je valt er wel van af.
Met kiemgroente gaat het afvallen nog sneller. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)
Kimath
12 jaar geleden
Bedorven voedsel, met een garnering van Noord-Duitse kiemgroenten, heerlijk ;)
Ik ben geneigd om 'wonderolie' te zeggen maar dat is niet het soort oplossing die je bedoelt denk ik :)

Iig: nee... ieder pondje gaat door het mondje. Als je wil afvallen zal je minder moeten gaan eten met minder vet en meer vezels en meer moeten gaan sporten.

Er zijn natuurlijk wel genoeg soorten voedsel en drank die veel minder energie hebben en zo kunnen helpen met afvallen (je kan er meer van eten en wals je voller zit ga je minder snoepen). Snacken met een komkommer of wortel is gezonder dan een snickers... enz.

De enige manier om af te vallen is door minder energie binnen te krijgen dan je gebruikt op een dag. Dus minder vlees, minder suiker en meer groente. En dan ook meer bewegen want alleen dieet is niet genoeg.

Er gaan wel verhalen over negatieve calorieën. Die bestaan niet. Ook groenten als selderij leveren nog steeds meer energie op dan je lichaam nodig heeft om het te verteren. Door dergelijke heel calorie arme dingen te eten maak je het jezelf wel gemakkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt afvallen? Dan moet je meer bewegen en anders eten.
Het beste is om een 'knop om te draaien', en gezond te gaan eten.

Als je het tijdelijk wat sneller wilt gaan doen, kun je het Dr Atkins dieet gaan volgen.

Dat betekent, dat je weinig of geen koolhydraatrijk voedsel eet. Dus alleen eiwitten en vetten. En later wat meer koolhydraten. Dat zit in allerlei soorten eten, dus je hebt dan alle vrijheid. Het mooie van dit dieet is dat je geen honger hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gehoord dat ananas een beetje vet "verbrand". Dat kan je wel geloven, want als je veel ananas eet prikt je tong al een beetje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel, dan ananassap, in ieder geval bij een vriend van mij, altijd zijn ontstekingen laat verdwijnen...oke, off topic, maar toch, kon t niet laten................
Het enige eten waar je dunner van wordt, is MINDER eten.

Of dat nu patat is of komkommer, brood of gebakjes. Verhaaltjes over 'negatieve calorieën' (voeding waar je meer energie in stopt om te verteren dan het oplevert) zijn precies dat : verhaaltjes. Bovendien zou je met dergelijke voedingsmiddelen (meestal rauwkost) al heel snel allerlei tekorten oplopen. Eet ze gerust, maar niet met dat doel.

Gewoon gezond eten, afwisselend en met mate. En zolang je minder eet dan je lichaam gewend is (en voor iemand met flink overgewicht, die gewend is meer dan 4000 calorieën per dag te eten, kan dat makkelijk al met 2500 calorieën per dag zijn), zul je er dunner van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen speld tussen te krijgen (geen dunne en geen dikke)!
nee, je moet op het goede tijdstip gezond en genoeg eten, en als je een hobby zoekt dat je echt leuk vind gaat het alleen maar sneller. (zoek wel een hobby die zeg maar een verslavende werking heeft bijv. met voetbal het is gewoon verslavend om achter de bal aan te rennen en te trappen of bij zwemmen moet je blijven bewegen met je hele lichaam )