Wie heeft er ideeen voor een leuke traktatie rondom indianen?

Ik wil in de laatste schoolweek de kleuters trakteren op een traktatie, maar zou het leuk vinden om iets te doen binnen het thema indianen.
Wie heeft er een leuk en gezond idee? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

een stokje met daarop blokjes fruit of kaas/worst kan al snel een totempaal zijn
anneliez
12 jaar geleden
Maak een pijl (van pijl en boog) met snoep of fruit.
Satéprikker en rijg daar wat lekkers aan, maak een punt van fruit of snoep. Zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een paar opgezocht.
Zo kun je bijvoorbeeld een plaatje van het Dick Bruna indiaantje gebruiken om bv een doosje rozijntjes mee te beplakken:
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=3407

Of indiaantjes maken van roze koeken:
http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=3632

Of je trakteert op bellenblaas met een indiaan erop en eigen tekst erbij:
http://www.traktatiecorner.nl/bellenblaas-indiaan-met-tekst.html

Of je kunt totempalen maken door wc-rollen te beplakken en deze vullen met snoep oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een kampvuurtje en maak gezzellig brood met een worstje

Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met kleuters? :-S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kleuters is wel heel klein. Maar het kan wel onder begeleiding
Je kunt wigwammen maken van steig papier wat je oprolt, versier het met een opschrift en doe er sateprikkers in als palen. Binnenin kun je rozijnen doen en plak de bodem af met karton. Je kunt ook wwn hoofdtooi maken met vlechten en dan doe je die vlechten van dropveters...das niet zo gezond natuurlijk, maar misschien kun je t combineren. Of je doet er een fluitje bij..