Tot hoe laat kun je eten op de boot naar Texel? En dan bedoel ik het buffet, en niet de snoepautomaten.

Het staat niet op hun website, maar volgens mij heb ik het jaren geleden al eens gehad dat we dachten te kunnen eten en het was dicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt eten op de boot zolang deze vaart. dus gewoon tot 10 uur, al is het aanbod dan wel een stuk minder. Denk er wel bij na dat er maar 15/20 minuten is om te eten dus ga niet eerst een rondje op de boot lopen, maar direct naar het buffet en als je dan nog tijd over hebt kun je nog even rondkijken ;)

Echt op een warme maaltijd moet je trouwens niet rekenen, een soepje of een gehaktbal is aanwezig en anders een warm broodje (kaas/saucijs) of een rijkbelegde italiaanse bol

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je prima terecht, als je vroeg bij de boot bent kun je ook bij de snackbar eventueel wat halen ;) daar hebben ze ook broodjes gezond enzo ;) Als ik je zie zwaai ik nog wel even, ben ook op het eiland dit weekend ;) haha

Andere antwoorden (1)

Op de boot zelf vindt u de nodige voorzieningen, zoals een uitgebreid buffet voor eten en drinken, diverse zonneterrassen en informatiepanelen.

http://www.campingstexel.com/boot-texel/

De overtocht tussen Den Helder en Texel duurt ongeveer 20 -25 minuten.
Dus niet veel tijd voor eten.
Ik zou even bellen met Teso.

http://www.teso.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=66&lang=nl