Wat zijn hele goedkope tussendoortjes om zo lekker van te snoepen/knabbelen maar ook voor verjaardag om op tafel te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (12)

Popcorn
Rauwkoststengels met een sausje
Japanse mix
Fruitspiesjes
Kaasblokjes
Tomaatjes
Bruschetta
Kaasstengels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoute stokjes
Nibbits
Pinda's met rozijnen
M&m's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat hierboven genoemd is en nog een tip: Kijk in de winkel bij de zoutjes naar de onderste schappen, daar liggen altijd de goedkopere dingen (geldt ook voor koekjes bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt zelf popcorn maken, zoet of zout, of met parmezaanse kaas, verder zijn millies (pindaknabbels) erg goedkoop, huismerk chips niet te vergeten, evt. met een dipsausje. Maar je kunt ook voor gezond gaan en plakjes komkommer of radijsjes neerzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Groentechips (zelf groentenschijfjes frituren)

-Een wrap nemen, laagje roomkaas op smeren en beleggen met sla en zalm. Oprollen en in stukjes snijden als bij een pannenkoek. Prikkertje erin en serveren. De zalm kun je ook vervangen door ham, kalkoen of kip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vrienden serveren ze vaak kleine worteltjes, komkommers, zilveruitjes naast kaas en worst doet het heel goed en is niet duur!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Aldi en Lidl hebben ze nootjes en chips voor heel weinig geld. Ook de salades voor op toastjes zijn er niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Olijven, zonnebloempitten, dadels (gevuld met roomkaas). Allemaal goedkoop op de markt of in een Turks/Marokkaanse winkel en hartstikke lekker!
Roomkaas is trouwens ook heerlijk op roggebrood.
Amadea
12 jaar geleden
Niet spotgoedkoop, maar ook weer niet al te duur omdat je veel uit een pakje haalt: hartige stengels en kruidenkaasflapjes. Je kunt de helft van een pak bladerdeeg voor elk gebruiken, maar er (afhankelijk van het aantal gasten) ook voor kiezen twee pakken te nemen. Besmeer voor de stengels een plakje bladerdeeg met losgeklopt ei en bestrooi met geraspte kaas, maan- of sesamzaad of kruiden naar smaak. Eventueel bij beide uiteinden vastpakken en een paar keer ronddraaien, zodat je een wokkeleffect krijgt. Voor de flapjes snijd je een plakje bladerdeeg in vier vierkantjes. Leg in het midden van elk een lepeltje kruidenkaas en vouw het dicht zoals een appelflap. De naden goed aandrukken en besmeren met losgeklopt ei. Afbakken volgens de aanwijzingen op de verpakking.

Verder kun je uit een kilo goedkoop gehakt (uit de diepvries van de Aldi) heel wat balletjes halen, die je toch "luxe" kunt presenteren als je ze lekker kruidt en opdient met een zelfgemaakt dipsausje.

De Aldi verkoopt ook diepgevroren kipfilet per kilo. Hier kun je lekkere spiesjes van maken door de kip in blokjes of repen te snijden en in te wrijven met wat kerrie. Om en om (of zigzag, als je de kip in repen hebt gesneden) aan satestokjes rijgen afgewisseld met stukjes ananas of mango. Lekker met chilisaus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de lidl hebben ze vleeswaren zoals parmaham en dat kan je lekker op tafel zetten met olijven en cherrytomaatjes.

Of stukjes komkommer gevuld met roomkaas/geitenkaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoute sticks (Super de Boer euromerk, 0,31 voor 250 gram)
Borrelnootjes (Lidl, Alesto, diverse smaken 0,79 voor 250 gram)
Tortillachips, Nacho Cheese (Lidl, 0,79 voor 300 gram)
Japanse mix (Super de Boer, rode zakjes, 0,35 voor 200 gram)
Pennywafels (AH, Euroshopper, 0,33 voor 8 stuks)
Theebiscuits (AH, Euroshopper, 0,37 voor 240 gram)

Gewone chips en popcorn heb ik geen info over, maar vast nog goedkoper te krijgen. Nep-tucjes heb ik voor 35 cent per 150 gram gevonden, maar ik weet niet meer waar.

Toegevoegd na 47 seconden:
Groentenconserven in het zuur zijn ook goedkoop te krijgen, en een lekkere toevoeging aan bovenstaande.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komkommerplakjes met groene aromat erop
japanse mix idd
boterhamworst of ham opgerold met augurk erin
metworst van de aldi
paprikachips met dipsaus van mayo kerriepoeder(veel) beetje paprikapoeder zout en peper of mayo en curry en altijd een beetje water
salami driehoekjes met roomkaas en een fijn gesnipperd uitje
ik hoop dat je er wat aan hebt...