Zijn er van omega 3 ook kleine tabletjes of kauw tabletten voor volwassenen?

de grote capsules (softgels) kan ik niet doorslikken.
De druppels vind ik vies (of is die er ook met een ander smaakje)

En natuurlijk wil ik dan weten waar ik dit kan kopen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet dat ik vis kan eten, maar ik wil graag informatie over tabletten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je dan beter de Becel omega3 op je brood gaan smeren. http://www.becel.nl/Consumer/Article.aspx?Path=Consumer/HealthyHeartLiving/OurProducts/BecelOmega3Plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of vaker vis eten:
Vette koudwater-zeevis als makreel, haring, zalm, ansjovis en sardinen is een goede bron van omega-3-vetzuren. De olie van deze vis bevat ongeveer zeven maal meer omega-3- dan omega-6-vetzuren. Andere vette vis, zoals tonijn, bevat omega-3 in iets minder hoge doseringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En gebroken lijnzaad of lijnzaadolie? Te koop bij biologische winkels, en in sommige supermarkten ook te koop, van bijvoorbeeld Zonnatura. Gebroken lijnzaad is zeer smakelijk in bijvoorbeeld muesli of (soja)yoghurt.
Het is wel short-chain omega3 ipv long-chain, maar dat kan door je lichaam omgezet worden in long-chain. Dat is iets minder efficiënt dan rechtstreeks long-chain gebruiken, maar als je het op deze manier makkelijker binnenkrijgt, is dat zeker een goede oplossing.
Daarnaast ook een stuk milieu- en diervriendelijker dan vis en visolie.

Antwoorden (2)

Hier is een site waar men kauwtabletten verkoopt.

https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/11711/Omega-3-Visolie-Animal-Parade-90-kauwtabletten

Het hoeft toch niet uit te maken dat die de vorm hebben van dieren?
Het gaat er toch om wat er in zit.

Bij De Tuinen hebben ze ook kauwtabletten.
http://www.detuinen.nl/springfield-eye-q-kauwtablet-omega-36.html/

Zie verder mijn reaktie's. Goede voeding bevat voldoende Omega3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan ook capsules gevuld met visolie, deze zitten boordevol omega 3. Deze zijn te koop bij sommige supermarkten, de natuurwinkel, op internet, en in drogisterijen