Indien je in de supermarkt zo`n soort van schuimbakje met appels daarop ingeseald koopt, moet je die appels dan gelijk thuis uitpakken?

Of blijven ze langer vers indien je ze niet meteen uitpakt?
Wil ze pas over een paar dagen opeten, dus nu al uitpakken of nog niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat ze juist verpakt langer goed blijven. Anders zouden ze niet op die manier verpakt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn zo verpakt omdat dat bij transport en verkoop makkelijker is: ze rollen niet weg, je hebt een vaste hoeveelheid op zo'n schaaltje en ze beschadigen minder snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook je antwoord eens uitgeprobeerd en volgens mij heb je gelijk!

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan waar je ze bewaart.
Onderin de koelkast kun je ze nog in de verpakking laten zitten, maar buiten de koelkast kun je ze beter uitpakken anders gaat het broeien en krijg je schimmel op de appels.

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik bedoel natuurlijk de groentela van de koelkast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze beter uitpakken anders gaat het broeien en schimmelen