wat is goede slaap thee ik heb geen echte slaap en en welterusten thee

ik heb geen slaap of welterusten thee of zo iets dergelijks weet iemand goede thee waar je goed kan van slapen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (8)

Venkel, valeriaan, zoethout, kamille en melisse zijn rustgevende kruiden. Je kunt ze goed gebruiken als 'slaapthee'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamille
Egt heerlijk!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamille thee is heel rustgevend, ik zou zeggen, ga langs bij simon levelt, daar verkopen ze thee/ koffie en ze kunnen jou ook goed advies geven, heel uitgebreid assortiment, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een pakje kamillethee
1 zakje in een mok en giet er heet water bij LET OP :
geen suiker maar honing!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamillethee met een beetje lavendel is erg lekker. Of groene thee met ginseng en lavendel. Maar kruidenthee kun je het beste zetten door eerst kokendwater op de kruiden te gieten, heel even trekken, 30 sec en dan een beetje koud water erop, anders zijn alle oliën al verdampt voordat de thee lauw genoeg is om te kunnen drinken en is de werking een stuk minder.
Valeriaan is de beste slaapthee, en passiflora maar die zijn zo goor!! het ruikt naar kattepies, dan zou je beter het tinctuur hiervan kunnen nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ik bedoel zijn losse kruiden die jezelf mengt in een thee ei bv. Die groene thee met ginseng is wel als zakje te koop van pickwick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sleepy time thea,

te koop bij de albert heijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in oosterbeek verkoopt iemand slaapsap. Geen grapje, het werkt echt. Misschien maar even googelen. Mijn vriendin gebruikte het vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook Sleepy Time Extra, van Celestial Seasonings. Daar zitten nog meer slaapverwekkende kruiden in.
Wat voor mij altijd heel goed werkt is "Lekker Slapen" van Piramide (te koop bij de Natuurwinkel). Zit o.a. valeriaan in.
En vrienden van me zweren bij Goede Nachtrust-thee van Zonnatura.